Întrebări frecvente

Pot plăti ramburs?

Da, orice comanda plasata pe site-ul nostru se poate plăti atât prin ramburscât și prin celelalte 2 modalități de plată.

Când se livrează produsele?

În general, produsele se livrează în 24-48 de ore în cazul comenzilor procesate în cursul săptămâniipână la ora 15:00. 

Comenzile plasate în weekend se procesează în prima zi lucrătoare a săptămâniiPentru detalii legate de livrarea comenzii ne poți contacta cu încredere

Dacă ai ales opțiunea de a ridica de la sediu coletul, te rugăm să confirmi telefonic un interval în care poți ridica coletul. 

Ce fac în cazul în care coletul nu s-a livrat la timp?

În general, coletele pleacă din depozitul A Treia Zi în cel mai scurt timp posibil. Pot apărea însă întârzieri din cauze excepționale (condiții meteo extreme, de pildă), situații în care vei fi anunțat din timp în legătură cu statusul comenzii tale.

Aveți un specialist care poate oferi recomandări?

Produsele de pe site-ul nostru sunt prezentate exact cu menționările producătoruluiiar informațiile pe care ți le putem oferi sunt strict informațiile pe care le primim de la producători

Pentru tratarea unei afecțiuni sau pentru recomandări în acest senste rugăm  consulți un specialist înainte de achiziționarea oricărui produs din oferta noastră

Pot ridica coletul de la sediu?

Coletele se livrează doar prin intermediul serviciilor de curierat, la adresa menționată în comandă.

Există posibilitatea de livrare în afara țării?

Din păcate încă nu avem această opțiune.